onsdag 13 januari 2010

Det här med Facebook börjar spåra ur....

Idag gick jag med i gruppen "Se vem som besöker din profil med:profilsökaren" på Facebook. Detta av den enkla anledningen att jag tyckte det kunde va lite kul att se vem som besökte min profil, helt enkelt.
Man ombedes att bjuda in sina vänner till detta, och dum som jag var bjöd jag in mina vänner. Alla mina vänner.
Efter ett tag ändrades gruppens namn till "vi som har sexfantasier om barn". Så nu ser det ut som att jag har bjudit in till denna grupp - fy fan. Jag mår faktiskt dåligt av det. Hoppas verkligen folk förstår att det inte är som det ser ut!

Jag förstår inte vad det är för sjuka, sjuka människor som sitter och håller med sådant. Hos er kan ju inte hissen gå ända upp.


3 kommentarer:

  1. Jag ignorerade det du skrivit till mig innan jag ens såg att du skrivit detta. Jag går i regel inte med i nånting bara för att jag är rädd för virus. Så tips är att du inte heller gör det. Det mesta är virus nu för tiden. Gå bara med om du får höra av nån vän att det verkligen blev det de lovat på facebook. Självklart är det ingen som tror att du har såna fantasier=)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA men Maria!! Din lilla snuskhummer ;p Ärligt talat, fy fan va... omoget? Fjantigt? Idiotiskt? som du säger, VEM sitter å gör sånt där? kramkram!

    SvaraRadera
  3. Tror det är många som gått på den där. Har fått inbjudan av massa och det är många som reagerar som du. Så du behöver inte vara orolig att folk tror att du bjuder in till nåt udda.. :)

    SvaraRadera