torsdag 28 januari 2010

Fick idag hem ett brev från CSN....när jag är 50 år kommer jag ha betalat av min skuld till dem. Det tog mig 3 år att skaffa skulden och det kommer ta mig 25 år att bli av med den. Hääärligt.

För att göra den här dagen ännu muntrare insåg jag just att min virus-program Norton har tagit bort Spotify för mig. Detta på grund av nån snubbe på Norton har klantat sig. "- Det är ett falsklarm som är extremt beklagligt. Någon hos oss råkade skriva en virusdefinition som var lite för lik en kodsnutt i Spotify, säger Per Hellqvist på Symantec. - Det är väldigt sällan det här händer."

Ja, men va skönt att veta att det är väldigt sällan det händer. Det hjälper mig tyvärr inte ett piss nu Perra.

Så alla ni som kommer hit på lördag: Förbered er på att få lyssna på gamla godingar som har legat på datorn i x antal år.

3 kommentarer:

  1. har du sladd så kan du ju spela från telefon eller mp3. Inga konstigheter.

    SvaraRadera
  2. Vi löser det där med musiken! Lite allsång har väl aldrig skadat? ;p Men för att göra din dag/kväll ännu surare så kan jag meddela att jag BARA behöver betala i 18 år.. MOHAHAHA! ;P

    Kramkram på dej vännen! På lördag blir det ett jäkla drag!

    SvaraRadera
  3. nej det har jag inte tyvärr

    SvaraRadera