tisdag 26 januari 2010

Nu är förhoppningsvis snart slappdagarna över

Har precis varit på möte om vikariepoolen och blev därmed inskriven där. Så nu sitter jag i soffan och väntar på att jobben ska börja strömma in.
Det här med att inte ha någon framförhållning på saker och ting har aldrig riktigt varit min grej. Så det är lite jobbigt att gå och lägga sig och inte veta om man har jobb dagen därpå eller inte. Men man får la gilla läget antar jag.

Var på stan med Jossan tidigare idag. En till sak som inte riktigt är min grej är att inte köpa saker som jag vill ha, även om plånboken ekar. Så det blev en party-outfit. Det är ju rätt många kalas inplanerade framöver, så då måste man ju ha lite nytt i garderoben. Eller?

2 kommentarer:

  1. Jamen visst vettu;p Den kanske åker på på lördag! Åh ska bli skojj till lördag känner jag, är riktigt partysugen;p Kan man ta någon buss som går hem till dig? Eller får man ta 3ans buss och gå av vid typ busstationen? kan vara bra att veta tills på lördag tänkgte jag;p Vad köpte du själv för partyoutfit då?:D

    SvaraRadera
  2. ja, tanken är att jag ska komma. ja kommer i början iaf. sen hade jag lovat daniel o hans kompis för längesen att komma på en inflyttningsfest men vi får se om jag måste sern:)

    SvaraRadera