onsdag 20 januari 2010

Var och lämnade plasma idag. När de frågade vilken arm jag ville bli stucken i svarade jag -"det spelar ingen roll". Detta var det största misstag jag har gjort på....ja, säkert flera timmar.
När den snälla, men väldigt tystlåtna tanten stack in nålen i armen på mig skrek jag "men va i helvete gör du tant". Nej, det klart jag inte gjorde. Men jag hade lust att göra.
Jag har hört att det gör ont när de sticker fel, men att det gjorde svinigt ont, det hade jag inte en aning om.
Det slutade med att jag fick byta stol, få lite konstiga blickar på mig av de andra givarna, göra om rengöringsprocessen, bli stucken i den vänstra armen och samtidigt sitta och ha jävligt ont i höger arm.
Det gör fortfarande väldigt ont vill jag meddela, när man inte ens kan sträcka ut armen för att nå tv-kontrollen. Då mina vänner, då är det illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar