måndag 26 juli 2010

en sån där kväll man gärna kommer ihåg länge

i lördags var det dags att vin-inviga vår balkong på riktigt. tur att man har inglasad eftersom vädret inte var det bästa.


ja, jag har använt samma sandaler hela sommaren


finfina gäster


magnus uggla kom förbi och drog några låtar


"alla barn hade kul på förfesten utom maria som satt på si'a" (josefin ohlson kl 23,15)


nej jag vill sällan lämna nåt till övers


fråga inte mig, fråga josef

innan det spårade ut ännu mer begav vi oss till bmb där vi inte lämnade dansgolvet en sekund.
härlig härlig kväll

2 kommentarer:

  1. Hahahha. Jag dör. Det va alltså SÅ snygga vi var :p Skönt att jag bad lite för dej iaf sådär när kvällen började närma sej sitt slut. Känn dej välsignad!! ;)

    SvaraRadera
  2. Mohahaha! Kuuliga bilder! xD Och tack för en superbra kväll!^^

    SvaraRadera