tisdag 12 oktober 2010

min tisdag

återigen har jag konstaterat att mitt jobb är det bästaste jobbet man kan ha.
när man lägger sig på golvet och "vilar" lite kommer det ett barn och lägger sig bredvid och ett annat hämtar två filtar och lägger på mig

handlat två "tråkiga" men nödvändiga skor - känns i plånboken

eftersom det finns något som heter scans minstaste köttbullar i frysdisken kommer jag från och med nu införa detta ord i mitt ordförråd (ordet bästaste har jag använt länge, görbra ord ju, erkänn)

sett en pinsamt dåligt vimmelbild på mig själv - varför undvek jag inte kameran även denna gång?

träningsvärken efter gårdagens innebandy blir bara värre och värre ju längre dagen går

funderar på om det är lönt att fortsätta kolla på holland-sverige eftersom det efter 4 minuter står 1-0

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vart hittar du alla grejjer? Hejja Maria! och jag slutade nyss titta... PUSS PUSS! =) tss... Andrea

    SvaraRadera
  2. Va mysigt det lät att bli ompysslad så! Vårt jobb är det bästa som finns..! Nästan jämt ;)

    SvaraRadera