torsdag 18 november 2010

lista

senaste:

film du såg:
night and day

mat du åt: tacos

kram: myskram igårkväll

puss: välkommen hem puss för en stund sedan

resa: göteborg för två helger sen

dröm: dagdrömmer varje dag

person du träffade: förutom sambon var det en kollega

personen du pratade i telefon med: älskade mamma

gången du var utomhus: för en timme sen

gången hela din familj åt middag tillsammans: alldeles för länge sen

saken du köpte: gardiner


allmänt

ska bli skoj: att åka hem-hem nästa helg

ska inte bli skoj att: ta tag i diskberget

sparar till: resa till gambia

pålägg som gäller: är inne i en leverpastej-period. ägg funkar alltid

önskar att jag var bättre på: att tro mer på mig själv

dagens dryck: vatten

vad saknar du: hemligt

vad har du gjort idag: jobbat

brukar du svära mycket: nej, inte så mycket nu när jag har börjat jobba

hur tidigt stiger du upp: olika. men oftast mellan 06-7.30

på helgerna: runt 09

hur många timmar sover du per natt: 7-8 timmar

vem är snyggast i världen: min framtida man

vad är det för veckodag: torsdag

bästa saken som hände mig förra sommaren: jag förlovade mig med den underbaraste

längd:
171cm

vikt:jag trivs i förnekelse

mig själv med tre ord (just nu): trött, grubblande och längtansfull

jag ville bli när jag var liten: hårfrissa eller jobba på kontor

1 kommentar:

  1. tack för ikväll, alltid lika trevligt, sa aldrig det förut! Kul, jag sa också att jag ville bli "håjfitta" när jag var liten. (moster retar mig än idag för detta) A

    SvaraRadera