torsdag 7 april 2011

"solen går upp över kåk och gränd, våren är ung och oanvänd"

i början av veckan trodde jag i mitt naiva sinne att jag bara skulle behöva vara sjuk tisdag och onsdag. men nu är det torsdag och jag sitter fortfarande hemma och gör av med ca 4 näsdukspaket om dagen. inser nu att jag inte kommer orka gå till jobbet imorgon heller så det är väl bara att börja gilla läget antar jag.

för att göra denna übertråkiga situation liiite bättre går jag och pyret omkring och lyssnar på lars winnerbäck och schlager hela dagarna. detta eftersom jag har hört att när bebisar kommer ut så känner de igen låtar som de fått höra när de ligger i magen. så till viktors stooora förtjusning kommer det bli en schlagerälskande bebis. fiffigt va ;)

detta....


varvas med detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar