fredag 6 maj 2011

cause i'm burning

6 av 7 dagar har jag halsbränna ett flertal gånger om dagen. så länge jag är på jobbet eller bland folk går det att tygla, men så fort jag kommer hem tar den över mitt liv-jag blir grinig och jävlig. jag har köpt tabletter som ska gå bra att ta när man är gravid.,men än så länge har jag hållt mig ifrån dom. vill inte trycka i mig massa grejer som sen pyret får.
det räcker med att jag med största sannolikhet redan har gett den diabetes, med tanke på hur mycket sött jag trycker i mig dagarna i ända.

då vet ni det också


såhär tycker vi om halsbränna

1 kommentar:

  1. Aj aj, inte kul det där. Vet att jag också hade det. Tog någon månad innan jag fattade vad det var bara :). Men jag åt nån minttablett som heter Rennie, funkade jättebra och det räckte med en enda för att det skulle försvinna. Och vad jag vet så tog inte Meja skada av det :). Vi ses imorgon! Kramar Fia

    SvaraRadera