torsdag 5 maj 2011

tillbaka

hepp hepp. nu är jag här igen. får se hur frekvent bloggning det blir, men nåt är väl alltid bättre än inget.

så, vad har hänt sen sist....
på två dagar har vi haft tre årstider här i karlstad. höst, vinter och vår. ena stunden snöar det, för att i nästa stund vara gassande sol. man blir lite lätt schizofren när man ska klä sig själv efter väder (för att inte prata om barnen på jobbet).

fick en hormondipp i söndags och kände mig övergiven och ensammast i världen, så jag tog bilen och åkte hem-hem på en blixtvisit-det hjälpte.

annars går jag mest runt här hemma med magen bar. nu har nämligen sparkarna börjat synas utanpå magen. så in i bomben häftigt.


p.s. ni som har fått en "inbjudan" till min blogg på mailen, strunta i den. d.s

de färskaste korten jag hade var från påsk-håll till godo

jag har äntligen hittat mitt påskägg


jag och finaste stina

1 kommentar:

  1. Jaaaa!! Nu är du tillbaka, bra där!! Nu ska jag försöka undvika "konstiga specialtecken" eftersom de aldrig går att göra en kommentar då, men hade de funkat så hade ja velat ha en smiley här efter bra där. Och nu skulle jag vilja göra en lipgubbe..

    SvaraRadera