söndag 19 juni 2011

luggilugg

för en tid sen klippte jag av mitt hår. förvånade? ja, jag kan förstå detta eftersom det inte är många utav er som sett min nya frilla eftersom jag går med uppsatt hår dag ut och dag in. detta eftersom jag inte trivs i min nya kalufs.
hur som helst.
jag vill bara meddela alla er därute att jag saknar mitt långa hår och min lugg framförallt. har låtit spara ut luggen eftersom jag ser ut som fyra år om jag har lugg tillsammans med mitt korta hår (ibland är jag ju "tvungen" att ha håret utsläppt)
så om ni sitter på nåt superduperbra tips på hur man får sitt hår att växa fort, dela med er vettja

a walk down memory lane

2 kommentarer:

  1. Jag saknar också min raka, avklippta lugg!! Det är verkligen superfint men sån lugg tycker jag, och har alltid tyck..

    MEN! Fasen va jobbigt det är att fixa med den när den vägrar ligga som man vill. Fasen vad jobbigt det är när den blir lite för lång hela tiden så den envisas med att sticka i ögonen. Och fasen va jobbigt det är när det blir varmt och svettigt och man vill få en snygg bränna i ansiktet.

    Tänk på det i sommar när du kommer gå där å gnälla över det djävulska vädret (underbart väder för oss andra)att du slipper iaf ha en svettig kliande lugg att irritera dej på :)

    Kram å tack för en mysig söndag!!!! <3

    SvaraRadera
  2. mitt enda tips är att vara gravid, mitt hår växte som ogräs då, vilket det inte gör annnars. Men på smällen är du ju redan så fler tips har jag icke =) Har äntligen fått internet, så nu kan jag kolla in bloggen igen!
    Andrea

    SvaraRadera