söndag 26 juni 2011

midsommar


älska landet


kransen och klänning är på. redo att fira midsommar


finaste stina


älsklingen och jag framåt småtimmarna


midsommardagen


innan vi åkte tillbaka till karlstad idag hann grabbarna med en fisketur


några konstateranden från helgen:
-man ser saker och ting ur ett helt annat perspektiv när man är helnykter bland folk som inte är så nyktra
-jag älskar min hembygd. älskar
-när man är gravid verkar ens mage vara allmän egendom. fritt fram att ta på den stora magen verkar den allmänna uppfattningen vara
-jag vill ha hus och trädgård. helst igår


det har vart en helt underbar helg hemma på landet tillsammans med familj och vänner

2 kommentarer:

  1. Superfin långklänning Maria! Vart har du inhandlat den?^^
    Ni såg ut att ha en trevlig midsommar iaf!:)

    SvaraRadera
  2. Har också hört att det verkar bli sådär för typ alla.. hej å hå vad det ska klämmas, kännas och kommenteras! Därför har jag inte varit å tafsat på dej, för det ÄR ju faktiskt ingen allmän egendom förrän "ägaren" ger ett godkännande :)

    SvaraRadera