söndag 31 juli 2011

helgen

de senaste två dagarna har varit nästintill olidliga (ja, jag får säga så). helst har jag bara velat ligga inne och ha fläkten en halvmeter ifrån mig.
men det är ju ändå sommar. och om jag känner mig själv rätt kommer jag väl ångra mig om jag ser tillbaka om några månader och insåg att jag bara låg inne och pillade naveln (som snart är obefintlig) hela sommaren.
så ett par turer utomhus har det ändå blivit.

såhär såg det ut när vi var i gräsmark och badade:

bjuder på denna. magen i v 36


min fine badpojke


sjön kymmen


puss på dig


idag luftade jag magen offentligt bland allt folk på skutberget. det var inte så farligt

1 kommentar:

  1. Vilken fin mage du har Maria! Gravidmagar är nog något bland det vackraste som finns tycker jag :). Det är fascinerande att de små liven får plats därinne. Jag håller tummarna för att det blir en augustibebis, du får börja med diverse husmorsknep för att få ut bebben i tid ;). Kram Sofia

    SvaraRadera