måndag 8 augusti 2011

så kom vardagen

så var det vardag igen. viktors 4 veckors semester är över för denna gång-känns redan, efter en halvtimme tomt här hemma.
vet inte riktigt hur jag ska fördriva dagarna framöver. har tänkt att göra storkok och frysa in, men det finns ju en gräns för det också.
det frustrerande är att inte veta om jag behöver gå hemma utan en bebis i 1, eller 5 veckor.
om det bara skulle vara 1 skulle jag utan svårigheter kunna ligga i soffan och pilla naveln. men det håller inte riktigt i 5 veckor känner jag.

så ser mina tankar ut en måndagsmorgon kl 06.

1 kommentar:

  1. oj vad du har hunnit skriva. Vi kanske hinner med en kräftskiva innan din bebis vill ut. Idag känns det som hösten är här. Vi är ute och målar och gräver och... ja allt! (kom hit nästa vecka, då är jag å Ronja själva)Men du, det är rätt duktigt att KUNNA pilla sig i navlen i ditt tillstånd. Det kunde då inte jag =)
    Andrea

    SvaraRadera