måndag 24 oktober 2011

award

jag har fått en award av när väntan är över.

awardens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. när ingen ser eller hör mig....pratar och diskuterar jag med mig själv.

2. jag går aldrig hemifrån utan....min dotter.

3. min blogg heter som den gör för att jag....skriver om inget, allt och lite till. med andra ord om allt mellan himmel och jord. men från och med den 1 september tar min underbara dotter upp det mesta utrymmet i bloggen, vilket hon antagligen kommer att fortsätta med en lång tid framöver.

4. om jag vågade skulle jag....berätta hur jag tänker och känner oftare.

5. om 10 år kommer jag att...förhoppningsvis sitta i vårt alldeles egna hus och även fått äran att ge alice ett syskon.

jag skickar vidare denna award till:
jossan
visan om oss
emma josefine
malin och prinsessan
rosor äro röda

1 kommentar:

  1. men gulle du, vad snällt av dig !!! :) jag ska försöka komma ihåg att göra den ! kramar

    SvaraRadera