fredag 7 oktober 2011

något måste göras, och det illa kvickt

med hösten kommer också de bra serierna på tv:n. nu har de blivit så många att jag längre inte kan hålla koll på alla.
i onsdags missade jag säsongspremiären av grey´s anatomy och igår missade jag premiären av drömmen om barn. såhär kan det ju inte fortgå. så min tanke är att jag får göra som pensionärerna (ja, jag är lite ful och drar alla över samma kant, även om jag vet at
t så inte är fallet), köpa en tv-tidning och markera alla program jag vill se i någon skrikig neonfärg. tror ni jag får bukt på problemet då?

2 kommentarer:

  1. Jag missade förvisso inte Grey´s men jag var nära att missa tisdagens premiär av Desperate Housewives. Det är alldeles för många bra serier! Eller så kanske man FÖLJER föra många...? ;-D

    SvaraRadera
  2. ha, ha Det kanske vore något ;)

    SvaraRadera