tisdag 20 december 2011

En timma känns som tre

Att vara mammaledig är helt u n d e r b a r t. Jag får spendera hela dagarna med den jag älskar mest i hela världen, min älskade dotter. Jag får följa hennes utveckling på nära håll och jag märker nya saker varje dag - helt fantastiskt.

Men vissa dagar går lååångsamt. Man tittar på klockan var femte minut och räknar ner timmarna tills Viktor kommer hem. Idag är den sådan dag.
Idag jobbar han till kl 20, så det är många timmar kvar tills vi är samlade hela lilla familjen igen. Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att gå?!


Jag tillsammans med pussgurkan innan Daniels glöggmys i söndags

2 kommentarer:

  1. Imorgon kommer vi på besök, då kommer nog tiden gå fortare :-) Wilma hälsar till Alice

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där. Vissa dagar är bara långa även om de flesta är helt underbara.

    SvaraRadera