onsdag 21 december 2011

Julstämning, var är du?

Jag har ingen som helst julstämning. Än är det ju två dagar kvar, så jag har hoppet kvar.
Jag har så pass lite julstämning att vi inte ens har fixat granen, då är det illa.
Det som känns mest konstigt är att jag för fösta gången på 26 år inte kommer vara hemma hos föräldrarna under uppesittarkvällen och på självaste julafton.


Förra årets gran hemma hos syster. Albin hade gjort mycket att pyntet själv.


Dan före dopparedan var det inte mindre än 3 tomtar som gick runt i bygden och såg till att alla skötte sig.


Mina 3 favoriter förra året. Nu har jag fått en till favorit att fira tillsammans med.

1 kommentar:

  1. åh tack för krya på dig hälsningen :) har ni ingen snö i Karlstad ? åh, vill så gärna ha lite snö till jul !

    SvaraRadera