torsdag 8 december 2011

Mammig

Det jag skrev om igår om att vi förhoppningsvis har en ny fungerande sovrutin, muahaha, tji fick jag.
Igår gav jag henne mat kl 20 och sen la jag henne i sängen. Efter en stund somnade hon och naiva jag trodde att det skulle gå lika bra som i förrgår. Men när jag gick in för fjärde gången för att stoppa in nappen gick det inte mer. Hon vägrade att somna om. Tills slut tog jag upp henne så hon fick somna i min famn, då slocknade hon direkt. Men när jag skulle lägga ner henne i sängen vaknade hon och gallskrek. Så höll vi på 5-6 gånger innan jag gav upp och la henne bredvid mig.
Då gick det bra - om vi låg näsa mot näsa och hon fick hålla båda sina händer om min hand.
Så jag har sovit sådär i natt kan jag meddela!


Såhär skulle Alice ligga hela natten. Försökte jag ta bort handen, vaknade hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar