måndag 23 januari 2012

Utmaning

Jag har fått en utmaning av mammaTEA. Här är mina svar:

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sedan var jag 16 år. Mina största intressen var fotboll och killar. Jag fick äntligen börja övningsköra.

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag njöt av min växande mage och undrade vad det var för ett litet pyre som låg där inne.

FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn. Lösgodis. Choklad. Ostbågar. Skruvar

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Tänk om jag hade en liten liten apa. För dig. På den sköld du klär. Daggmasken Pelle Jöns. Kom änglar.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa hus
Resa
Ge pengar till familjen
Göra mig skuldfri
Skänka pengar till behövande

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag har lärt mig genom åren att jag aldrig ska säga aldrig gällande kläder. Det jag ena månaden spyr galla över och lovar att jag aldrig ska ha på mig, kan sitta på min kropp några månader efter.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara med min familj och mina vänner
Pussa på min dotter
Leka med min iPhone
Skratta
Titta på tv

FEM FAVORITLEKSAKER:
iPhonen. Datorn. Tvättmaskinen. Bilen. Tv:n

FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Jossan

Teta

Andrea

Hanna

Emma


1 kommentar: