söndag 29 januari 2012

Vet inte riktigt vad jag vill

Just nu är jag inne i en period där jag varken vet vad jag vill blogga om eller om jag vill blogga nåt överhuvudtaget.

Jag vet att det är många nära och kära som läser och som gillar att se bilder på Alice och läsa om vad vi gör om dagarna, vilket är jättekul. Men jag vet ärligt talat inte om jag vill fortsätta att lägga ut massa bilder på Alice, man vet ju faktiskt inte vart de kan hamna.
Och en blogg utan bilder blir till slut ingen rolig blogg- enligt mig.

Så hjälp mig, hur ska jag göra? Kommer ni fortsätta att läsa även om det inte är så mycket bilder?

5 kommentarer:

  1. Jag kommer att läsa även om det inte är så många bilder. Som du säger, det finns folk till allt.
    Kram till er alla från mormor.

    SvaraRadera
  2. lösenordsskyddade inlägg med bilder kanske?

    SvaraRadera
  3. Går det inte att "copyrighta" bilderna då? Det vet jag att en del större/stora bloggerskor gör med sina bilder. Att försöker man att kopiera bilderna så kommer det lixom upp en varningsruta att bilderna är "copyright", typ:)

    SvaraRadera
  4. Jag vill fortfarande läsa även utan bilder :)))

    /Frida

    SvaraRadera
  5. jag läser ändå, det vet du!!

    SvaraRadera