måndag 15 november 2010

klaga lite får man. ibland

efter att ha spenderat 12 timmar på jobbet (8-20) skulle det vara skönt att kunna lägga sig i soffan och kolla på tv och slappna av en stund. men icke. eftersom jag är rätt så sömnkrävande blir det till att krypa till sängs snart, eftersom klockan står på 05.20 imorgon.
just nu känns det som att det enda jag gör hemma är att sova och skita
(förlåt pappa, jag menar piiiip).


eftersom det är mörkt de flesta dagar man åker till jobbet gäller det att man inte är alltför fumlig när man ska tända lyset i trapphuset. jag lovar, någon gång kommer jag trycka på fel knapp....


4 kommentarer:

  1. Det är inte godkänt med sådant språk! Pappa

    SvaraRadera
  2. Det är inte godkänt med sådant språk! Rött kort! Pappa

    SvaraRadera
  3. HAHAHAA, men snälla tryck fel bara liiite, för at se vad som händer! Andrea

    SvaraRadera