tisdag 9 november 2010

lördagskvällen i göteborg blev inte riiiiktigt som jag planerat. istället för att festa loss som de andra satt jag mest i soffan och kände mig allmänt hängig och inte alls på humör, en partypooper skulle man kunna säga (det enda som var positivt med det var att jag slapp ha järnkeps på söndagen).
det visade sig att det var en liten superförkylning som låg och lurade i kroppen. igår och idag har jag varit hemma från jobbet. att vara hemma och va sjuk kan vara något utav det tråkigaste som finns.

jag har plöjt igenom det mesta som finns att se på webb-tv, kollat på en usel film, första säsongen av entourage - allt medans halsen är som en melon och näsan är helt igentäppt.

men imorgon är det jag som går till jobbet, vilket tillstånd jag än är i, sådetså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar