onsdag 2 mars 2011

tredje mars tjugohundraelva

ibland är mitt yrke liiiite extra lyxigt. idag var en sådan dag. vi tog alla våra 3 barn (kombon sjukdom och sportlov har minskat vårt barnantal drastiskt denna vecka) och gick till ett fik som egentligen inte är ett fik. men de snälla tanterna på stället förbarmade sig över oss och ställde fram kaffe, saft och kakor.
det krävs inte mycket för att glädja 3 förskolebarn och 4 fröknar en simpel onsdag kan jag säga.

häromdagen lyckades jag med konststycket att köra upp min egen nagel i överläppen. resultatet blev ett stycke avslitet skinn och ett jack. tur att jag aldrig har påstått att jag är smidig.

så, då har ni fått en lite update på mitt liv-håll till godo

3 kommentarer:

  1. va kul med en uppdatering här, hoppas det fortsätter så! =)... mera mera!
    FEBERTANTEN

    SvaraRadera
  2. Rena latjo lajban att va förskolelärare ju...

    SvaraRadera
  3. Haha, 3 st barn.. shiit! Mysigt värre!! Vi är också färre denna vecka; idag var vi bara 14 st ;) :P Haha, nej då jag ska inte klaga.. att få betalt för pulkarace, sol i ögonen, mellis ute osv osv är heeelt fantastiskt och känns inte allt för betungande :D

    SvaraRadera