tisdag 12 april 2011

matad med massa kunskp

måndag: jobb mellan 07.30-20.30
tisdag: jobb mellan 8-20
mitt huvud är trött, min kropp är trött. nu vill jag ha påskledigt. helst i två veckor. men 5 dagar ledigt är ju alltid bättre än 2.

jag ska inte bara klaga på dessa två dagar. jag har lärt mig otroligt mycket. igår lärde jag mig hjärt-lungräddning på barn. efter det fyllde jag på mitt förråd med teckenkommunikation.
idag har jag fått massa tips på roliga natur- och teknik experiment man kan göra med di små liven.

så ännu en gång konstaterar jag att jag har ett utav de bästaste jobben man kan ha.


fröken
: vad vill du lära dig?
flicka 3 år: jag vill lära mig bli tant

1 kommentar:

  1. Trots att det finns möörka baksidor så har vi nog antagligen världens bästa jobb ;D

    Jag vill väl också gå teckenkurs och kunna rädda små (och stora) hjärtan!!

    SvaraRadera