onsdag 13 april 2011

en liten lista

hittade denna lilla utmaning på tetas blogg. taget

4 TV-program jag ser:

1. grey´s anatomy

2. en unge i minuten

3. off the map

4. sporten


4 saker jag gjort idag:

1. bytt massa bajsblöjor

2. påskpysslat

3. svurit över förkylningen som aldrig ger sig

4. blivit serverad varma mackor


4 saker jag längtar efter:

1. pyret. längtar som en galning

2. ledighet

3. sommaren som ska spenderas tillsammans med familj och vänner

4. när vi kommit underfund med var/hur vi vill bo


4 saker på önskelistan:

1. en frisk bebis

2. bil

3. kamera

4. nytt boende


utmanar de som läser denna blogg

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är modig som sätter dig och kollar förlossningar som kvällsnöje. Och jag tycker att de är lite... out there, som går med på att främlingar står i ett hörn med en kamera. Kopplad ut till hela svenska folket!

    / Viken_istheshit@hahaha.se

    SvaraRadera