tisdag 5 april 2011

täbbd i näsan

jag är sjukling idag.
det känns som om jag har en brödkniv i halsen som drar några tag fram och tillbaka varje gång jag sväljer eller försöker prata.
imorse hade jag enbart ont i halsen och kände mig nästan som en skolkare när jag ringde och sjukanmälde mig.
men nu, några timmar senare ligger jag i sängen som en klubbad säl. huvudet känns tredubbelt så stort än vanligt och jag har en nästäppa utan dess like.

men men, med lite honungsvatten och mängder av frukt är jag på benen illa kvick igen.
hej på er

2 kommentarer:

  1. Nä va synd, hoppas du kryar på dig snabbt! Men du, kolla upp om du ska trycka i dig honung. Om jag inte minns fel så sa min Bm att jag inte skulle ta det. Det är ju liksom rått... (eller vad man säger)
    Kryapådej Kram
    Andrea

    SvaraRadera
  2. Erhm... har du blivit förkyld..? :S Av nån anledning känner jag mej vääääldigt skyldig.. sorry!!! Men det var trevligt att umgås, tyckte jag iaf ;P

    KRAM och KRYA PÅ DEJ!!

    SvaraRadera