torsdag 14 april 2011

tappat kontrollen

de sista två veckorna har det hänt mycket.
magen har växt en hel del. det stretar och drar lite överallt. mellan varven gör det ont på ställen jag inte visste fanns på min kropp. om jag hade temperament innan (vilket jag hade, det är även jag medveten om) är det inget mot vad jag har nu. jag börjar gråta över att jag hällde i smör för tidigt i stekpannan. jag har noll kondis (ännu mindre än förut alltså, vilken är en bra bedrift)
men det allra häftigaste och finaste-jag känner pyret. det puttas och sparkas och buffas-obeskrivligt. lycka.

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt Maria! Du får verkligen erfara detta med att vara gravid. Njut ;) Vore kul o se en bild...
    Och om jag skulle behöva vårda dig skulle jag göra det med största kärlek. Det vet du :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Johanna Sunnari14 april, 2011

    Vad roligt att höra att ni ska få en bebis! Ett stort grattis!:) Du kommer bli en bra bullmamma;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att du känner av bebben!
    Häftigare upplevelser finns ju inte!
    Andrea

    SvaraRadera
  4. Men Maria vad är det jag läser???
    Stort grattis!
    Kram

    SvaraRadera