söndag 8 maj 2011

tippen toppen

nu är man hemma i karlstad igen efter en toppenhelg i stockholm med tjejerna.
det har varit sol, shopping, mys och god mat. sådana här helger borde man ha oftare


här sitter vi och väntar på att få beställa mat. våra leenden sitter ganska långt inne just här kan jag säga. efter att servitrisen hade sagt 3 gånger att hon skulle komma till oss men inget hände fick vi nog och gick....




vårt mysiga hotell




små pauser i shoppingen är ett måste. glass ena gången och jordgubbar andra gången




helgen avrundades med mcdonald´s-mat i ett soligt och vackert kungsträdgården



några konstaterande jag gjort under helgen:
  • mamma-strumpbyxor verkar omöjligt att hitta i strl M
  • i vissa aspekter verkar killar/män vara stöpta i samma form
  • så fort det blir tvåfilig väg gasar de flesta, för att sedan bromsa in när det blir enfiligt. för att sedan hålla på så...
  • sverige är otroligt vackert så här års

nu är både jag och pyret så enormt trötta så nu tar vi oss en piggelin och slänger oss i soffan

2 kommentarer:

  1. Tack tjejer för en fin helg! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg ni verkar ha haft!! Och jag riktigt njuter när jag ser bilderna från hotellet.. mmm, tummen upp för svenska hotell!!! Haha.

    SvaraRadera