onsdag 1 juni 2011

hej blekfis

soltimmarna för mig denna sommar lär ju bli lätträknade. dels för att man ska vara extra försiktig att exponera sin kropp för sol när man är gravid. dels för att jag under senaste veckan verkar ha ökat min kroppstemperatur med några grader. det räcker med att jag ser en sol på väderprognosen så börjar jag svettas.
men om jag mot förmodan skulle lägga/sätta mig och sola några minuter kommer jag se ut som en polkagris. röd på ena sidan och vit på andra sidan. detta för att jag omöjligt kommer kunna sola min "baksida". magen kommer vara i "vägen" hur jag än gör. ligga på mage är helt uteslutet och sitta på en stol med ryggen vänd mot solen, känns ju sådär....


den här solställningen kan jag glömma i sommar


om det mot förmodan blir nåt solande överhuvudtaget lär det bli såhär. fast utan pool framför mig antagligen

ja, så ser mina tankegångar ut en helt vanlig onsdag.
ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar