måndag 6 juni 2011

oslagbart

det brukar vara svårt att lämna hemma-hemma och åka tillbaka till karlstad, men idag va det extra tungt. det enda som stoppade mig från att vända om och åka tillbaka var vetskapen om att jag skulle få träffa viktor igen.
jag har haft en toppen helg...skara sommarland. superväder. njutit av landet. ätit god mat. chit-chattat med grannar. ätit glass i logården. myst med familjen.





i fredags var jag och de finaste på skara sommarland


dagen resulterade i en liten lätt bränna


fredagens mage


stina sitter och njuter av den fina utsikten på landet. vi andra väntar på maten...


finingar


i lördags blev det liljekonvaljsplockning


lördagens mage. och på landet är det obligatoriskt med foppisar. frågor på det?


nu väntar vardagen igen. men snart är det midsommar och då bär det av hem-hem igen

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga dagar ni verkar ha haft!! Kan tänka mej att det känns extra skönt och viktigt att va "hemma-hemma" nuförtiden också.. ;D

    SvaraRadera
  2. Foppisar it is... på s:et nuför tiden. Jag har klarat mig finfint med vanliga tofflor. Frågor på det? Andrea

    SvaraRadera