söndag 24 juli 2011

i fredags....

...beslutade vi oss för att ta en kort promenad till mariebergsskogen. den skulle bli allt annat än kort...


allt började bra. vi satte oss på en bänk och kollade på folk.
här har ni magen ur min synvinkel


finaste


innan vi gick hem tänkte vi spana in spången bortanför naturum. den kunde ju inte gå så långt...



fanns mycket att testa den nya kameran på


när vi väl hade börjat gå så ville vi ju se vart spången ledde...så vi gick och vi gick. och sen gick vi lite till


till slut började allt bli lite suddigt....vi visste knappt vart vi var och än mindre vart vi skulle hamna


vägen såg aldrig ut att ta slut....




till slut, efter drygt en timme kom vi äntligen tillbaka till mariebergsskogen. då hade vi slutat tagit kort för längesen....tänk vilka äventyr man kan hamna på när man minst anar det

1 kommentar:

  1. Johanna Sunnari01 augusti, 2011

    Den rundan upptäckte jag också när jag skulle ut o jogga o leta ny väg..det var jobbigt! Jag sprang o sprang i sprang.. O jag förstår att det måste varit jobbigt att gå där gravid! Förresten vilken fin mage du har fått:) grattis igen:)

    SvaraRadera