måndag 25 juli 2011

och jag som alltid ligger på höger sida annars

innan jag blev gravid trodde jag alltid att jag skulle bli en sådan som inte tog in så mycket vad andra sa till mig eller vad jag läste. tji fick jag.
för en tid sen slutade jag använda parfym för att jag läste att det kunde ge barnet adhd. och numer ligger jag enbart på vänster sida när jag sover eller ligger i soffan, orsaken-jag har läst att om man ligger på rygg eller på höger sida kan det öka risken att bebisen dör sent in i graviditeten.

hur ska det då bli när pyret väl är fött? kommer jag ens låta andra få titta på mitt barn. kommer jag bli en sådan mamma som kväver sitt barn på grund av att jag hela tiden är rädd att nåt ska hända.
snälla, ni som umgås med mig, lova att säga till om jag blir sådan. lova

4 kommentarer:

  1. Jag lovar!! Kommer kräva att få träffa lilla pyret, de vet du ;)

    SvaraRadera
  2. klart man säger till, du blir ingen hönsmamma inte å JAG SKA minsann bära omkring på din lilla bebbe när den kommer ut... =)Andrea

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att få bära och gosa med pyret och skämma bort det.
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Jag lovar käraste!!! =)
    /Frida

    SvaraRadera